Here i am! - Reisverslag uit Beresfield, Australië van Willeke Kronemeijer - WaarBenJij.nu Here i am! - Reisverslag uit Beresfield, Australië van Willeke Kronemeijer - WaarBenJij.nu

Here i am!

Blijf op de hoogte en volg Willeke

05 Juli 2016 | Australië, Beresfield

Na 23 uur vliegen, 2 keer overstappen, en het verwerken van ontzettend veel emoties, ben ik eindelijk aangekomen in Australie. De vlucht ging helemaal goed!

Ik kreeg een warm welkom van mijn host family, en daardoor voelde ik me gelijk al een beetje thuis. Toen ik thuis kwam werd ik omhelst door de Oma, en werd mij gelijk verteld "our house is your house, make yourself at home."
Voor een betere familie had ik niet kunnen wensen, want ze zorgen voor me alsof ik hun kind ben.

Toch, toen ik gisteravond op bed ging, kwamen bij mij de tranen. Ik besefte mij toen dat ik weg was, en over een jaar terug ga. Het gevoel van 'ik wil naar huis' kwam, en dat is heel normaal. Ik haalde een klokje uit mijn koffer die in Nederland bij mij altijd op de slaapkamer stond, en hij staat helemaal verkeerd ingesteld en werkt amper, maar het onregelmatige getik van de wijzers is voor mij het vertrouwelijke geluid.
Nog een berichtje aan mama, vrienden, en een diepe zucht, en toen viel ik in slaap.

Vanmorgen werd ik wakker, en ik had nergens meer last van. Ik kwam uit bed, had ontbijt, en daarna een warme douche. De komende weken zullen misschien moeilijk worden, want al vanaf jongs af aan worstel ik met heimwee, maar er is hier zoveel te doen, ik kan het aan de kant zetten en genieten, want hey... IK BEN IN AUSTRALIE!


  • 05 Juli 2016 - 11:32

    Ashley :

    Trots op jou!
    Dikke kus, Ashley & Patrick en mem ❤

  • 05 Juli 2016 - 15:44

    Nynke Willems:

    Hoi meid, topper ben je.
    ik wens je veel succes maak er een mooi jaar van. Ik volg je verhalen.
    Groetjes nynke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Op 2 Juli 2016 vloog ik naar Australie. Ik ga hier werken en reizen voor een jaar, en jullie kunnen mij volgen! Ga je mee?

Actief sinds 09 Juni 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 8211

Voorgaande reizen:

09 Juni 2016 - 02 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: