Nog een droom die uitkomt. - Reisverslag uit Beresfield, Australië van Willeke Kronemeijer - WaarBenJij.nu Nog een droom die uitkomt. - Reisverslag uit Beresfield, Australië van Willeke Kronemeijer - WaarBenJij.nu

Nog een droom die uitkomt.

Blijf op de hoogte en volg Willeke

30 Juli 2016 | Australië, Beresfield

Mijn #1 droom was om naar Australië te reizen, en die droom is uitgekomen. Toen ik eenmaal in Australië was, dacht ik, "Nou wil ik ook een Australische kangaroo zien, koala beertjes, en alle andere Australische dieren."

Vandaag was het eindelijk zo ver. Samen met mijn hostouders, en de twee kleine broertjes en Opa en Oma uit The Blue Mountains, zijn we naar het Australia reptile park geweest!

Bij binnenkomst kom je op een groot grasveld uit waar kangaroos rond hoppen, en waar je als bezoeker gewoon bij mag. "Nou, daar gaat ze.. Willeke gaat kennis maken met de eerste kangaroo die ze ooit heeft gezien." Zegt Simon. Je had mijn gezicht moeten zien toen ik als blij kind op die kangaroo afhuppelde.

Ook heb ik Koala's gezien.. En het liefst neem ik er één mee naar huis, want wat een schatjes.. (Volgends mij zien ze er schattiger uit dan dat ze in werkelijk heid zijn, maar dat bedierf mijn pret niet."

Na een lunch gingen we nog langs de slangen (ieuw), en daarna weer naar huis, om heerlijk op de bank neer te vallen na een drukke week.

Dinsdag ging Simon met zijn werk een paar dagen naar Brisbane. Tahlia en ik waren daarom alleen met de kinderen. Dinsdag avond hebben we champagne gedronken met een chickflick film, (how to lose a guy in 10 days) die ik inmiddels al heel vaak gekeken heb..

Woensdag gingen we samen met de jongens naar haar opa en oma, waar ik graag kom. Opa heeft me zoveel te vertellen..

Donderdag was ik vrij, en heb ik 's avonds spaghettie gemaakt zoals mama die thuis maakt, en wat was ie lekker...

Vrijdag ben ik een heel stuk gaan wandelen hier, en heb ik mooie omgevingen gezien hier..

Ik heb het nog steeds naar mijn zin, maar het gemis naar huis is er nog steeds.. Missen ja, geen heimwee. Soms huil ik even, maar ik zet me er overheen..

Ik maak plannen voor de komende weken en maanden, zo heb ik heel wat om naar uit te kijken.

Tot volgende week!!

  • 30 Juli 2016 - 15:56

    Marjan:

    Je leeft, je mist, je huilt.
    Mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Op 2 Juli 2016 vloog ik naar Australie. Ik ga hier werken en reizen voor een jaar, en jullie kunnen mij volgen! Ga je mee?

Actief sinds 09 Juni 2016
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 8226

Voorgaande reizen:

09 Juni 2016 - 02 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: